O Serwisie Klienta

O Serwisie Klienta

Zarządzaj swoimi pieniędzmi na IKE/IKZE w łatwy i szybki sposób, bez wychodzenia z domu.

Zaloguj się

Co znajdziesz w Serwisie Klienta:

Nationale-Nederlanden
Informacje o wartości Twoich oszczędności

zgromadzonych na IKE/IKZE oraz historię Twoich wpłat
Nationale-Nederlanden
Wygodne wpłaty

na IKE/IKZE przez BLIK, kartą i szybkim przelewem
Nationale-Nederlanden
Podgląd do Twoich danych

oraz możliwość ich zmiany online
Nationale-Nederlanden
Możliwość dodania i zmiany

osób uprawnionych online
Nationale-Nederlanden
Dyspozycje wypłat,

zwrotów, wypłat transferowych
Nationale-Nederlanden
Bieżące informacje z Nationale-Nederlanden

– przypominamy o zbliżających się ważnych datach i Twoich limitach
Nationale-Nederlanden
Możliwość ustawienia,

jakie powiadomienia e-mail lub sms chcesz dostawać
Nationale-Nederlanden
Dostęp do ważnych dokumentów

takich jak Twoja umowa czy informacje roczne o stanie środków na IKE i IKZE

Logowanie do Serwisu Klienta

Aktywacja konta w Serwisie Klienta

Dostęp do Serwisu Klienta zyskasz po poprawnej rejestracji Twoich podstawowych danych (imię, nazwisko, e-mail i telefon) we wniosku o otwarcie IKE/IKZE oraz pomyślnej weryfikacji poprzez przelew bankowy (1 zł z Twojego konta bankowego, kwota zwracana niezależnie od wyniku weryfikacji).

Pierwsze logowanie do Serwisu Klienta

  • Wejdź w link, który otrzymasz w wiadomości przesłanej na Twój adres e-mail
  • Login – adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym
  • Użyj jednorazowego hasła przesłanego na Twój numer telefonu. Po poprawnym zalogowaniu się, poprosimy Cię o zmianę hasła

Kolejne logowanie do Serwisu Klienta

  • Login – adres e-mail
  • Hasło – hasło zdefiniowane przez użytkownika
  • Jeśli zapomniałeś/aś hasła: (1) Podaj adres e-mail, którego używasz do logowania się w Serwisie. (2) Na adres ten otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym, a na Twój numer telefonu - SMS z hasłem jednorazowym.

Pamiętaj o aktualizacji danych

Pamiętaj aby Twój e-mail i Twój numer telefonu były zawsze aktualne – informuj nas o zmianach poprzez Serwis Klienta. Na e-mail i telefon będziemy wysyłać potwierdzenia zmian, które zrobisz online na swoim koncie, a także jednorazowe hasła sms potrzebne do zatwierdzenie niektórych operacji.