O serwisie Klienta



Nationale-Nederlanden
 

Logowanie do Serwisu Klienta

Już chwilę po wypełnieniu formularza online otrzymasz dostęp do Serwisu Klienta, gdzie przez 24/7 masz dostęp do informacji o Twoim koncie IKE lub IKZE.

Login – do Serwisu Klienta to Twój e-mail, podany w formularzu.
Hasło – po wypełnieniu formularza online otrzymujesz w formie smsa na podany przez Ciebie numer telefonu jednorazowe hasło.

Przy pierwszym logowaniu poprosimy Cię o zmianę hasła.

Co znajdziesz w Serwisie Klienta?

  • Informacje o stanie Twojego konta IKZE / IKE
  • Pełną historię Twoich wpłat wraz informacjami o pobranych opłatach, cenę jednostek rozrachunkowych
  • Podgląd do Twoich danych podanych w umowie oraz możliwość ich zmiany online
  • Możliwość dodania osób uprawnionych online
  • Bieżące informacje z Nationale-Nederlanden – przypominamy o zbliżających się ważnych datach i Twoich limitach
  • Możliwość ustawienia, jakie powiadomienia e-mail lub sms chcesz dostawać
  • Dostęp do ważnych dokumentów takich jak Twoja umowa czy informacje roczne o stanie konta.

Jak założyć konto IKZE lub IKE?

 

Pamietaj o aktualizacji danych

Do prawidłowego korzystania z Serwisu ważne jest, aby Twój e-mail i Twój numer telefonu były zawsze aktualne, dlatego pamiętaj o informowaniu nas o zmianach. Na e-mail i telefon będziemy wysyłać potwierdzenia zmian, które zrobisz online na swoim koncie, a także jednorazowe hasła sms potrzebne do zatwierdzenie niektórych operacji.

 

Skontaktuj się z nami

Nationale-Nederlanden DFE
ul. Topiel 12
00-342 Warszawa

22 338 91 88
pn.-pt. 9-18